Fotograf
Žan Batist Poklen Molijer
Reditelj
Jug Đorđević
„Iako u svojoj drami ,,Mizantrop“ Molijer opisuje licemerje francuskog buržoaskog društva 17. veka, ovaj tekst ostaje aktuelan i vekovima kasnije, budući da se bavi univerzalnim motivima i temama koje i dalje prepoznajemo u različitim društvenim porecima, odnosno ljudima kao takvima. Drugim rečima, tekst se bavi manama svojstvenim ljudskoj prirodi kritikujući tako dvoličnost, neiskrenost i licemerje buržoazije. Ipak, sa željom da odemo korak dalje od jednostavne i očekivane kritike sveta i društva u kom živimo, odlučili smo da zaoštrimo tumačenje ovog klasika i pristupimo mu iz jedne još aktuelnije perspektive – ženske. U svetu dvostrukih aršina, ekstremnih nejednakosti i neravnopravnosti, žene konačno postaju sve glasnije u borbi protiv problema sa kojima se oduvek suočavaju samo zato što su žene. Neko je u šali jednom pomenuo kako je dobro što žene traže samo ravnopravnost, budući da bi, imajući u vidu šta su sve trpele i trpe, mogle s punim pravom da traže i osvetu. Upravo zato nije iznenađujuće da ćemo se mizantropijom ovog puta baviti kroz doživljaje sveta jedne žene.“
Tijana Grumić
Prevod Radmila Miljanić Nikolić
Dramaturg Tijana Grumić
Idejno rešenje scenografije i kostima Jug Đorđević
Kompozitor Julija Kasteluči
Scenski pokret Damjan Kecojević
Scenski govor Dijana Marojević
Demolijer song, muzika, aranžman, bubnjevi i bas Nikola Mijušković i Emilija Đorđević
Korišćena muzika u predstavi J. S. Bah – Branderburški koncert br. 4 u G-duru ( alegro, andante, presto ) u izvođenju ansambla Kamerata Serbika koji je FMU objavio povodom 70 godina rada
LJUBINKA KLARIĆ
ISIDORA SIMIJONOVIĆ
MARIJA PIKIĆ
LJUBOMIR BULAJIĆ
AMAR ĆOROVIĆ
STOJAN ĐORDJEVIĆ
MILOŠ LAZAROV
Asistent dramaturga Anja Bilanović
Asistent režije Nemanja Mijović
Asistent scenografa Danilo Mlađenović
Asistent kostimografa Adrijana Simović
Inspicijent Jovana Matić
Organizator Sonja Blagojević